۲ پاسخ

من شنیدم‌ک روزسوم پریودی بایدگذاشت

سلام
نمیذارن گلم سه ماه باید صبر کنی
منم میخواستم بزارم
دکترم گفت سه ماه باید صبر کنی آی یودی بزارم
موندم چیکار کنم دارم غصه میخورم 🤕🤕😪😪

سوال های مرتبط

مامان آرتاشاه🩵 مامان آرتاشاه🩵 ۱۰ ماهگی