۲ پاسخ

من وی تو ری
میگردم باکانفینگ میرم داخل
یا میگردم پروکسی برا تلگرام پیدا میکنم

گلم نت ها ملی کسی نمیتونه وصل بشه مگه اینکه اینترنت استارلینک داشته باشه

سوال های مرتبط