۸ پاسخ

از لحظه تولد

من از یکماهگی دادم بیشترم همون موقع توصیه میکنن

من از روز دوم تا دوسالگی دادم

پسر منم دوست داره همش تودهنش‌یچی باشه از یور میخام بدمش بهش از یور میترسم بعد چجوری ازش بگیرم

از اول ، پسر منک نگرفت

من از ۴ روزگی دادم ولی خیلی کم‌ میدادم چند روزیه بیشتر میدم چون زیاد گریه میکنه

همون اول ندی دیگه سخت میگیره

همون اول

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی