خانمها خواهشاً کسی ازمایشمو بلده بخونه

تصویر
۱ پاسخ

یه مقدار کم‌خونی داری هموگلوبینت یه کم پایین‌تره که بهتر قرص آهنی که دکتر براتون تجویز کرده را مرتب مصرف کنید
گلبول‌های سفیدت فقط نوتروفیل یه کم بالاتره تو بارداری طبیعی محسوب میشه و جای نگرانی نداره.

یه مورد دیگه هم اینه که آنزیم‌های کبدی‌ ات یه مقدار خیلی خفیف بالاتر از نرمالن که باید ببینید نظر دکترتون چیه درموردش
در کل همه‌چی اوکی توی آزمایشتون فقط آهن رو مرتب بخور و اینکه با دکترتون مشورت کنید

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۳ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه ۴ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا هفته سی‌وششم بارداری