یه مقدار کمخونی داری هموگلوبینت یه کم پایینتره که بهتر قرص آهنی که دکتر براتون تجویز کرده را مرتب مصرف کنید
گلبولهای سفیدت فقط نوتروفیل یه کم بالاتره تو بارداری طبیعی محسوب میشه و جای نگرانی نداره.
یه مورد دیگه هم اینه که آنزیمهای کبدی ات یه مقدار خیلی خفیف بالاتر از نرمالن که باید ببینید نظر دکترتون چیه درموردش
در کل همهچی اوکی توی آزمایشتون فقط آهن رو مرتب بخور و اینکه با دکترتون مشورت کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.