۱۲ پاسخ

بینهایت نازهههه

عزیزم سلیقه ایه ولی سلیقه من نبست اصلا...

اگ واس مهمون میخواین خوب نیس
اگ واس دم دستی خودتون خوبه

قدیمی شده اگه واسه مهمان و اینا میخوای

سلیقه منم نیس برای مهمون خوب نیس

با احترام سلیقه من نیست عزیزم

خوشگله من می‌پسندم

قشنگه

با احترام سلیقه من نیست🙏🏻♥️

من چند سال پیش سرمه ای این و دوست داشتم بگیرم این رنگش و دوست ندارم

عزیزم این طرح قدیمی شده بعنوان سرویس برای مهمون مناسب نیست

قشنگه .چند تیکس ؟چه قیمته

سوال های مرتبط

مامان امیرسام مامان امیرسام ۴ سالگی
مامان فرفری مامان فرفری ۴ سالگی
مامان فرفری مامان فرفری ۴ سالگی
مامان فرفری مامان فرفری ۴ سالگی