#بچه#پوشک
#شیرخشک#تب

تصویر
۶ پاسخ

وای خدای من کاش زود تر میدیدم😭
همسرم صب رفت بیرون و با گلو درد شدید برگشت😭الانم موندم چیکارش کنم
مشکل ریوی داره

از زمین و زمان داره برامون بد بیاری می‌باره
بازم امیدموم بخدا
الهی خدا خودش مراقبمون باشه

گلم درخاستمو قبول کن لطفا

کجاهاس ؟ چیشدع دقیقا

باران اسیدی چطوریع

شهرایی ک زیاد خبری نبود هم خطرناکه؟

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۴ سالگی
مامان مهیار❤ مامان مهیار❤ ۴ سالگی
مامان ستایش مامان ستایش ۴ سالگی