سلام اونایی که مال دزفولن از کجا کمد و تخت گرفتین برا نی نی؟

۲ پاسخ

از سیسمونی فلاطون گرفتم

سلام من از سیسمونی هدیه مادربزرگ گرفتم هم کیفیتیشون عالیه هم قیماشون نسبت به جاهای دیگه بهتره

سوال های مرتبط

مامان نوخوچی🎀 مامان نوخوچی🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری