دخترم تب داره بهش استا میدم برا آبریزش بینی وسرفه چی بدم؟

۱ پاسخ

بله اکر بالای ۳۷/۵ شده تب بر بدید
برای ابرزیش نئوتادین بدید
و‌پلارژین برای سرفه و ابریزش

سوال های مرتبط