نه بابا من که هروقتی دلم خواسته خوردم
من از اول بارداری تا الان خیلی خوردم هیچی نمیشه قشنگ نیم ساعت بجوشون با خیال راحت بخور
من دکترم گفت یکی دو بار تو کل دوران بارداری میشه خورد، منم تا الان ۲ بار خوردم
من که خوردم
منم خیلی دوست دارم ولی ۸ ماهه نخوردم 😔
بله تن ماهی جزو ممنوعه های بارداریه چون هم کنسروه که کلا کنسرو در بارداری اصلا توصیه نمیشه و دوم اینکه جیوه اش زیاده و خطرناکه
زیادش خوب نیس
ولی چند بار در کل بارداری عب نداره
من سی هفته خوردم
زبادیش ضرر داره
هرچی هوس میکنی بخور ب اندازه
اگ خیلی نگرانی، بسم الله بگو روش فوت کن اروم
هیچی نمیشه
یا سوره تین میگن رو مواد غذایی بخونی ضررش میره
کلا میگن نخورید بهتره
ولی تا سه بار تو کل بارداری دکتر گفت اشکال نداره
بیست دقیقه بزار بجوشه بخور عزیزم من چون تن ماهی خیلی دوس دارم اول بارداریم به دکترم گفتم گفت بیست دقیقه بجوشه اوکیه
من که از اول بارداری نمیدونستم ضرر داره و خوردم از اول هم و خداروشکر هم چیزی نشده
من خوردم هیچ ضرر ندارع درست میگن جیوه دارع ولی زیادش خوب نیس نه یکی دوبار خوردنش
بخور عزیزم من که میخورم
منم امشب خوردم فک نکنم ضرر داشته باشه
من تو بارداریم سه باری خوردم ، اخرین بارم چند شب پیش بود والا هر چیزی ب اندازش
بله میگن ضرر داره نخورید اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.