۳ پاسخ

من شربت کوریزان سرماخوردگی ۸ساعت ۲/۵سیسی میدادم
استامیفن ندادم

هر 8ساعت 2.5سیسی

هر۶ساعت ۳سی سی دکتر نوشت برا بچم

سوال های مرتبط

مامان هیام مامان هیام ۱۷ ماهگی
مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی