۲ پاسخ

خونه بهترین گزینه هست یه تزیین قشنگ کنید . اگه مهمون هم دارید خونه راحتتره

من تو رستوران گرفتم تم تولدش دایناسور بود یه دسته بادکنک دایناسور هلیومی گرفته بودم یه طاق بادکنک کوچولو هم درست کرده بودم ولی یدونه عکسم ندارم همه ش تو دوربین جاریمه

سوال های مرتبط

مامان دیان💙🩵 مامان دیان💙🩵 ۴ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان قلبم🤸‍♂️💕 مامان قلبم🤸‍♂️💕 ۴ سالگی