۳ پاسخ

من تو هوا پز درست میکنم و برنامه کیک رو تنظیم میکنم

درود عزیزم نوش جونتون
۴۵ دقیقه دیگه با سیخ چوبی چک کن اگه پخته باشه دیگه به سیخ نمی‌چسبه اگه به سیخ چسبید باید یکم دیگه بزاری بپزه

عه ،😁😁😁😁 منم الان کیک هویج 🥕 درست کردم 45 دقیقه دیگه باید ببینم چطوره

سوال های مرتبط

مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی