زایمان اولم جذبی بود خیلی خوب بخیه زدن اصلا انگار نه انگار که زایمان کردم کسی باورش نمیشد تمیز یک خط باریک پیدانبود.دکترم خودش بخیه نزدکه دستیار دکتر تواتاق عمل بخیه زد توبیمارستان ام آر ای
جذبی بودم خیلی راضیم دکتر جواری بیمارستان اردیبهشت
دکتر قاسم خانی واقعا راضی بودم.اردیبهشت عمل شدم ،جذبی بود
جذبی چطوریه
بله جذبی بود دکتر ابطحی
قاسم خانی عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.