۸ پاسخ

بله بیمارستان بهتون آموزش شیردهی رومیده اونوقت خودت همه رو یادمیگیری انگاری که چندسال بچه داری کردی

تا بیهوشی ب همراهت بسپر شیر خشک بده دفع داشته باشه کمتر زردی بگیره بعدم خود پرستار یا ماما بهت یاد میده شیر دادنو و انقدر تکرار میکنی که قلق بچه دستت میاد همه بچه ها مثل هم نیستن

برا چکاپ ک ببریش متخصص اطفال کامل بهت میگ برات شیرخشک مینویسه دیگ خودت هم با ازمون و خطا یاد میگیری نگران نباش همه خو از تو شکم مادر ، مادری یاد نگرفتن تجربه کردن

یاد میگیری عزیزم منم بارداری اولمه ولی با بقیه راجع به تجربه هاشون خیلی حرف میزنم
اول به خودت بستگی داره که بخای چه روشی استفاده کنی و اینکه نوزاد با کدوم راحت تر باشه و شیر خودت بچه رو سیر کنه یا نه
تو بیمارستان که معمولا نمیذارن شیرخشک ببری و باید شیر خودتو بدی
بعدش اگه خیلی شیرخشک بدی ممکنه که دیگه سینه رو پس بزنه و مجبور بشی همیشه شیشه بهش بدی
ولی شیرمادر بهترین غذا و دارو برای بچه ست.
میتونی از شش ماهگی همراه با غذای کمکی شیرخشک استفاده کنی
اگه هم شیرت کم باشه و نینی سیر نشه گریه میکنه و خودت میفهمی و شیرخشک میدی🫠

شیر خودت رو از همون لحظه اول باید بدی ، شیر خشک هم ترجیحا نباید بدی
شیر دادن رو هم همون روز اول یاد می گیری
بقیه چیزا رو هم بهداشت و بیمارستان چند بار بهت می گن

البته کلا تو بیمارستان بیشتر آموزش شیر مادر تا شیرخشک

بیمارستان ب شما آموزش میده. و مرکز بهداشت

وقتی ب دنیا بیاد و میری تو‌بخش ماما میاد بهت توضیح میده

سوال های مرتبط