۱۱ پاسخ

آره بچم دوست نداشت مارک and گرفتم عالیه

من میدادم‌ انقد غلیظ و مزخرف بود چنبار نزدیک بود بچم‌خفه شه دیگه ندادم

اره من میدم عالیه

من دادم خوب بود بچم میخورد

بله من میدم

من دادم تلخه دخترم نخورد

من دادم احساس میکنم غلیظ بود خوشش نمیومد بعد چن دقیقه بالا میاورد

اره من میدم

اره من میدم ب پسرم

اره من میدم

من میدادم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۰ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی