یک ماه تا دوماه نیم عالیه هر چه کوچیکتر بهتر اذیت نمیشی خودت
بچه هرچه کوچکتر باشه نه درد حس می کنه هم زود جوش می خوره. هرچی بزرگتر. سخت تر میشه
از یکماهگی تا دوماه نیم
چهل روزگی بهترین وقته
من دوماهگی ختنه کردم پسرمو خوب بود واقعا اذیت نشدم پسرمم فقط روز اول اذیت بود
من از فوق تخصص ارولوژی پرسیدم گفت ببین 2سال تا 2سال و نیم
از فوق تخصص اطفال پرسیدم گفت زمانی که بچه دیگه شیر خوار نباشه و شیر نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.