۵ پاسخ

همه آدما همینن تو اینه دقت کن
بعد اگه سرشم زیاد به طرف بذاری اون لپ بزرگتر میشه انگار

بچه منم همینه😁
کلا سمت چپ و راست اونقدر قرینه نیست
خودتم تو آینه دقت کنی متوجه میشی

دختر منم همینه 😂

منم همین حسو دارم
هر بار‌ ولی فرق میکنه
یبار راستی کوچیکه
یبار چپی

عزیزدلم ما مادرا حساسیم یه دکتر متخصص ببر خیال خودتم راحت بشه

سوال های مرتبط