۲۴ پاسخ

حالا نه اونقدر که کلا روزه سکوت بگیری عین حالت عادی حرف نزنی سیر تا پیاز . کم حرف بزنی
بالاخره روز استراحته

مارو بی‌حسی نزدن بیهوش کردن

عزیزم بسلامتی😍❤️
با چه فیلتری عکس رو گرفتید😍

نه فقط سرت رو چند ساعت نباید تکون بدی وگرنه مثل زنداداش من از سردرد دیوونه میشی

نگران نباش گلم

نه من هم حرف زدم هم سرمو خیلی چرخوندم خداروشکر سردرد نگرفتم

تکون تکون نده
من حرف میزدم اما تکون نمی‌دادم
نسکافه هم زیاد بخور

آره عزیزم

اره راسته بعد عمله چون آمپول بهت میزنن بابد ۸ساعت به پشت باشی انقدر زیاد حرف نزنی

آره میگن ولی من هیچکدومو رعایت نکردم😂از اتاق عمل اومدم زیرسرم بالش گذاشتم سرمو خییلی تکون دادم از لحظه ورود ب بخش گوشی دستم بود نگا میکردم ولی سردرد نشدم
بنظرم همه اینا بستگی ب بدنت داره

سعی کن رعایت کنی عزیزم من رعایت نکردم
من تا پنج روز گردن درد شدید شده بودم

من حرف میزدم خواهرشوهرم همش میگفت حرف نزن سرت نچرخون هیچی هم نشد خداروشکر

نه والا من تو اتاق عمل و بعد عمل انقد تکون خوردم حرف زدم هیچیم نشد نه سر درد نه تهوع هیچی
اصلا هم درد نداشتم ۸ ساعت بعد عمل هم خیلی راحت بی هیچ دردی راه رفتم دسشویی رفتم کارای خودمو بچمو کردم نه درد داشتم نه اذیتت جوری که طبیعی ها به من میگفتن خوش به حالت اونا بعد زایدن درد داشتن ولی من نه کمر دردم نشدم ۱۰ روزم بیشتر خون ریزی نکردم
اصلا انقدر چرت پرت گفته بودن میترسیدم رفتم دیدم اصلا ذره ای درد نداره و اذییت نداره

حرف بزن گلم تند تند نسکافه و قهوه بخور بعد عمل مواد بیحسی یا بیهوشی از بدنت خارج بشه وگرنه سردرد میشی

بالش نزاشتم

چه عکس قشنگی🥰
من خیلی کم حرف زدم
ینی هیچ نمیشد پمپ دردم ارامبخش داشت همش خوابالو بودم.
اصلا سرمو تکون ندادم و زیر سرم بالش گذاشتم
بعد اینکه گفتن مایعات شروع کن،تا تونستم قهوه،نسکافه،چایی،آب و آبمیوه خوردم.واقعا تاثیر داره سم داروی بی حسی زودتر دفع شد نموند تپ بدنم.من نه سردرد شدم نه کمر درد بعدش.حتما توصیه میکنم مایعات و کافییین زیاد مصرف کنی شب اول.ایشالله به راحتی زایمان کنی.

عههه منم 10روز دیگع دارم😍😍😍

اره بخدا داغون میشی اگه سر بلند کردی یا حرف بزنی من با اینکه زایمانم طبیعی بود رعایت نکردم الان داغونم از سر درد سردرد شدید هم

کلا باید تو استراحت باشی بعد عمل بخاطر همین بعد عمل تا 8ساعت نمیذارن بلند بشی و اینکه تو اتاق عمل نباید سرتو روی تخت زایمان تکون بدی

وای اره😭😭😭😭

نباید سرتو تکون بدی حرف زدن مشکلی نداره

میگن ولی من خیلی حرف زدم😂😂چیزیم نشد ولی تو رعایت کن

نه بابا

خرافاته😅

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی