خانوما همه باید چکاپ ۱ سالگی بدن؟

۳ پاسخ

واکسن ندارن؟

من یکسالگی بردم بر اساس قد و وزن گفت نمیخواد فقط توی همون چکاب گفت سرما خوردگی خفیف داره دارو بهش داد گفت قطره مولتی هم با اهن تا دوسالگی بدم و نیاز نیست شربت مولتی بدم وزن پسرمم ۹۵۰۰ بود گفت نرمال هست نه کم نه زیاد

نه

سوال های مرتبط

مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 ۱۵ ماهگی