۲۲ پاسخ

الهی 😍دختر منم دستش بزرگه خب ژن هستش دیگه
نمیدونم بقیه چیکار ب بدن بچه دارن

ما میگم کسی که دستاش بزرگ باشه
یعنی خیلی خوش روزی هستش 😊
خدا برات حفظش کنه عزیزم

اینم عکس دست دختر من

تصویر

خب واسه اینکه آقاست 😅 دستاش مردونست❤️
چه حرفاااا ، چیکار به دست بچه دارن
ژنتیکی درشته خب ماشاالله

ماشالا کلا استخون بندیش درشته

‌ ‌ ‌ ‌.

تصویر

راست میگن مردی میشه واسه خودش یه چک بزنه برق از سر طرف میپره😂
شوهرت حتما دستش بزرگه؟

ماشاالله بهش عزیزم خوب استخون بندیش پره و ارثی هم میشه مردم حرف زیاد میزنن محل نزار اصلا 🥰💋

🥰🥰🥰

تصویر

نگاه از بچم

تصویر

ارع دسته بچه خواهرمم بزرگه

بستگی به ژنش هم داره عزیزم نگران نباش
مشالا دستاش مردونس😍🥹

بچه منم پاهاش بزرگه ب باباش رفته ...خیلیم قشنگه کسی بگه میگم اره خیلی بامزست مرد دیگه بچم

خخخخ عاخی خب دستش مردونست حتما ب باباش یا خودتون رفته ایرادی نداره ...بقیه حرف زیاد میزنن هر کی گفت بگو خوبه بعدا بتونه بزنه تو دهن هر کی بهش چرت گفت 😅

مامانا پوشک‌بارلی خوبه یا هانیز؟
هم‌از نظر کیفیت هم قیمت

😂🥲🤪

تصویر

دستش مردونس😍😍😍😍

یه خورده بزرگه ارثیه همه چیز قرار نیست همه دستاشون یا پاهاشون یه اندازه باشه.

هم به ژن بستگی داره عزیزم
هم ماشالله پسرا استخون بندی درشت تری دارن معمولا

خب خودشم ماشلا تپولو بزرگه

بزرگع راست میگن

خب بزرگ باشه مردونس دستاش دیگ از الان😂
بچه جاریمم‌خیلی دستو‌پاش گندس مثل یاردان‌قلی میمونه بچه توکه خوبه

سوال های مرتبط