لباس راحتر تنش میکردی
باید این همه لباس رو در بیاری و بعد از واکسن بپوشونی. روی ران می زنن
فرهانم فردا واکسن داره خیلی استرس دارم😥🥺
انشاالله راحت بگذره برای دختر کوچولوت🥺❤️
من لباس توخونه ای تنش کردم،باپتوژله ایش پیچیدمش وگذاشتمش توپتو دورپیچ
راحت که موقع برگشت درآوردن لباسااذیتش نکنه
لباسم رکابی برازیر وجلودکمه تنش کن که کنترل تبش راحت ترباشه
انشالله ک سبکه،نگران نباش😍😍
واییییییییییی اصلا دوست ندارم همیچین روزی برسه انشالله ادیت نشه دیانا خانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.