بریم واسه واکسن دوماهگی🥲

تصویر
۶ پاسخ

لباس راحتر تنش میکردی

باید این همه لباس رو در بیاری و بعد از واکسن بپوشونی. روی ران می زنن

فرهانم فردا واکسن داره خیلی استرس دارم😥🥺
انشاالله راحت بگذره برای دختر کوچولوت🥺❤️

من لباس توخونه ای تنش کردم،باپتوژله ایش پیچیدمش وگذاشتمش توپتو دورپیچ
راحت که موقع برگشت درآوردن لباسااذیتش نکنه
لباسم رکابی برازیر وجلودکمه تنش کن که کنترل تبش راحت ترباشه

انشالله ک سبکه،نگران نباش😍😍

واییییییییییی اصلا دوست ندارم همیچین روزی برسه انشالله ادیت نشه دیانا خانم

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۷ ماهگی
مامان آقا حامی 🫀 مامان آقا حامی 🫀 ۳ ماهگی
مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی
مامان 🩷نهــال🩷 مامان 🩷نهــال🩷 ۱۵ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی
مامان روشا مامان روشا ۲ ماهگی