بریم برا واکسن دوماهگی 🥲🥲 😩

تصویر
۸ پاسخ

منم یکشنبه زدم، خیلی راحت گذشت

عزززیزم . منم فردا باید برم 😰

روز اول ۶ ساعت میدید استا یا۴ ساعت

آسون بود نگران نباش

حتما بعدش پاهاشو قنداق کن اذیت نشه

نگران نباش خیلی سخت نیست ان شاالله که واسه شما هم خیلی سبک باشه

الهی ان شااالله بی درد باشه حتما بعدش پاهاشو ببند کمتر تکون بده بهتره و قطره پارکید و منظم بهش بده که تب نکنه

واکسن دختر منم افتاده روز جمعه باید شنبه ببرم🥴

سوال های مرتبط

مامان دیانا خانم 🩷 مامان دیانا خانم 🩷 ۴ ماهگی
مامان علیرضاومحمدطاها مامان علیرضاومحمدطاها ۸ ماهگی
مامان 🩷نهــال🩷 مامان 🩷نهــال🩷 ۱۵ ماهگی
مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی
مامان روشا مامان روشا ۲ ماهگی