اصلا نترس اسم حضرت رقیه و علی اصغرو صدا بزن و برو داروشم ب موقع بده اصلا نمیفهمه
واسچی گلم
منم
بچم ۳روز بزرگتره
منم 😵💫
واسه پارسا راحت بود تا شش ماهگیش
فقط واکسن چهارماهگی همون شب اول یکی دو ساعت تب کرد
فقط قطره پاراکیدشوبه موقع بده که اذیت نشه
منممم
ما هم دیروز زدیم خداروشکر تب نکرد البته من سر ساعت پاراکید میدادم ۴ ساعتی
یکم غر غرو شده فقط و پی پیش آبکی شده یکم
برای دختر من خیلی راحت بود نه تب داشت نه پادرد ولی من سر وقت پاراکیدشو میدادم ولی تا ۱۰ روز اصلا اشتها نداشت اون بد بود
من فردامیرم
راحته نترس
وای منم
منم همینم ۸ روز دیگ باید ببرمش برا واکسن🥲
دقیقا من هم همینطور🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.