سونو انومالی رو کی باید انجام داد .؟

۱۰ پاسخ

من دوساعت دیگه قراره برم آنومالی

تقریبا نزدیک 20 هفته

تاریخ آخرین پریودی حساب میکنید یا تاریخ انتی؟

از ۱۸هفته تا ۲۲هفته میشه انجام میدن هر چی دیرتر بری جنین بزرگتر میشه واضح تر نشون میده همچی به نظرم هفته ۲۰برن خوبه

۱۸ و دو روز به بعد

والا میگن ۱۸ هفته ۲ روز بهترین هست من خو دارم دق میکنم از الان

شماالان بایدبری ان تی

بهترین زمان 18هفته عزیزم

۱۸تا ۲۲ هفته وقت داری
ولی بهترین زمان ۱۸ هفته هست

من امروز ۱۸هفته ۲روزم الان توراه سوونوگرافیم

سوال های مرتبط

مامان 🩵 N 🩷 مامان 🩵 N 🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان امین مامان مامان امین هفته سی‌وهشتم بارداری