من دوساعت دیگه قراره برم آنومالی
تقریبا نزدیک 20 هفته
تاریخ آخرین پریودی حساب میکنید یا تاریخ انتی؟
از ۱۸هفته تا ۲۲هفته میشه انجام میدن هر چی دیرتر بری جنین بزرگتر میشه واضح تر نشون میده همچی به نظرم هفته ۲۰برن خوبه
۱۸ و دو روز به بعد
والا میگن ۱۸ هفته ۲ روز بهترین هست من خو دارم دق میکنم از الان
شماالان بایدبری ان تی
بهترین زمان 18هفته عزیزم
۱۸تا ۲۲ هفته وقت داری
ولی بهترین زمان ۱۸ هفته هست
من امروز ۱۸هفته ۲روزم الان توراه سوونوگرافیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.