من خیلییییی ورم کردم خیلییییی🫤🫤

۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم ماهای اخر سعی کن اگه نمکی میخوری نخور

منم خیلی ورم کردم جوراب واریس برام گرفتن یکم ورم پاهام بهترشده
اما شدم مث بادکنک حتی داخل واژنمم ورم کرده

منم مخصوصا دماغو‌ پاهام

اگر مولتی میخوری کمتر بخور
نمک اینا رو هم کمتر بخور

سوال های مرتبط

مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی