۲ پاسخ

منم الکی استرس داشتم خیلی خوب گذشت فقط پاراکیدشو به موقع بده

آخی عزیزم خیلی سخته ایشالله به راحتی واسش بگذره🥲♥️

سوال های مرتبط

مامان آیهان🐣🐥 مامان آیهان🐣🐥 ۴ ماهگی
مامان ♥️🎈امیر رضا 💙 مامان ♥️🎈امیر رضا 💙 ۱۴ ماهگی