۴ پاسخ

بچه ب دنیا بیاد فقط برای ریه میبرن دستگاه ب وزن و اینا کاری ندارن

وزن دقیقش ۱۶۸۰ بود رندش کردم دیگه 😅

دختر من ۳۲هفته و دو سه روز دنیا اومد دستگاه نرفت با وزن ۱/۵
ولی تا یه ماه بیشتر درگیر زردی بودم براش ضعیف بود کبدش زردی رو بیرون نمی‌داد
الآنم هفت سالشه و رشدشم ماشاالله اوکیه

بچه من اول ۳۲ ب دنیااومو..۱۸روز دستگاه بود..
شکرخدا هیچ مشکلی نداره ۴سالشه

سوال های مرتبط