بچه ب دنیا بیاد فقط برای ریه میبرن دستگاه ب وزن و اینا کاری ندارن
وزن دقیقش ۱۶۸۰ بود رندش کردم دیگه 😅
دختر من ۳۲هفته و دو سه روز دنیا اومد دستگاه نرفت با وزن ۱/۵
ولی تا یه ماه بیشتر درگیر زردی بودم براش ضعیف بود کبدش زردی رو بیرون نمیداد
الآنم هفت سالشه و رشدشم ماشاالله اوکیه
بچه من اول ۳۲ ب دنیااومو..۱۸روز دستگاه بود..
شکرخدا هیچ مشکلی نداره ۴سالشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.