من ۱۵ هفته رفتم خیلی ذوق داشتم بدونم چیه رفتم بهم جنسیت گفتن
من ۱۷ هفته و ۱روزم بود رفتم انومالی دیگ مشخص شد
برو همون غربالگری دیگه جنسیتم میگه بهت آره
بله از 14 به بعد مشخصه
از ۱۶ هفته مشخصه
بله من رفتم انومالی دادم جنسیت گفت
۱۸ هفته و دو روز برو
میتونی بری انومالی الان دیگه چرا دوتا هزینه کنی
آره همون اونومالی میشه دیگه
برا منو ۱۳هفته گفتن ینی چی ۱۷هفته میگن یا نه
مگه انتی بهت احتمال نداد
۱۸ برو غربالگری
آره وقط انومالیت دیگه
بله 👌🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.