سلام 17هفته سونو بدم جنسیت مشخص میشه

۶ پاسخ

من ۱۵ هفته رفتم درست در اومد

بوئینی‌ هستی؟

برا من 11هفته 6روز مشخص شد

من رفتم گفت برو ۱۸ هفتت تموم شد بیا زود اومدی

من۱۹هفته رفتم مشخص شد.صبرکن تا آنومالی برسه

اره عزیزم خب وایستا تا انومالی ایشاالله

سوال های مرتبط

مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته نوزدهم بارداری
مامان محمدم مامان محمدم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان انگور مامان انگور هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی