۴ پاسخ

نوش جان
بچه هایی منم نون پنیر گردو خوردن
باز من میزارم دهن بچه هام تا هم دستاشون کثیف نشه هم گردو ها نریزند رو زمین

دختر منم عاشق لقمه نون پنیره🤣مث‌آدم بزرگا با چای میخوره

منم امروز میخوام امتحان کنم ببینم میخوره

پسر منم نون و پنیر گردو خورد خیلیی دوست داره

سوال های مرتبط