۵ پاسخ

خیار بخور خیلی خوبه
نعنا خشک هم شنیدم خوبه ولی امتحان نکردم

فقط سیب بخور زود خوب میشه

سعی کن بیشتر به پهلوی چپ بخوابی . غذاهای چرب و تند نخوری زیاد شکلات کم بخور نوشابه گازدار هم اذیت می‌کنه و اینکه به دکترت بگو دارو بده چون من خیلی سال رفلاکس شدید معده دارم پنتوپرازول ۴۰میخوردم باردار شدم دکتر لانزو بخور تو بارداری بهتره

نون خشک بخور ببین بهتر میشی

منم معدم ترش کرده چند روز همراه با اسهال

سوال های مرتبط

مامان جوادجون مامان جوادجون هفته سی‌ویکم بارداری