۶ پاسخ

هیچ بازی ای دان نمیشه من پاره کردم خودمو بالا نمیاره حتی لینک مستقیم، میره تو اپ استور های ایرانی ک اونام اشتراک میخواد

نمی شه چیزی نصب کرد . همون ذره بین رو هم از روبیکا نگا میکنم که اونم خود برنامه نیس تحت وب هست.

آیفون تو حالت عادی چیزی نصب نمیشد 🙃 الان که نور علی نور

هیچ برنامه جدیدی نمیشه واس ایفون نصب کرد فقط اپلیکیشن های داخلی اونم تحت وب

نمیشه نت بین المللی قطعه اپ استور هم باز نمیشه طبیعتا

اینکه. همش وصل. میشه. به اپ استور

سوال های مرتبط

مامان طلا🌸مکرومه باف مامان طلا🌸مکرومه باف ۴ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۴ سالگی