خانوما کی بتا بدم؟

جواب بدین همتون

۲ پاسخ

اگه مشکل خاصی در گذشته نداشتی نیازی به آزمایش نیست دو هفته دیگه برو سونو بده و صدای قلب نازشو گوش کن😍
مبارکت مارو هم دعا کن

چند روز عقب انداختی ؟

سوال های مرتبط

مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان جوجه ها..🩵🩵 مامان جوجه ها..🩵🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته ششم بارداری
مامان پندار مامان پندار هفته ششم بارداری