خانما من نافم خیلی درد میگیره طبیعیه یا نگران بشم؟؟

۱ پاسخ

برا منم مث اینه که تحت فشاره الانه که پاره بشه براشماهم اونجوریه؟

سوال های مرتبط

مامان ساسان💙👶 مامان ساسان💙👶 ۳ ماهگی