۴ پاسخ

وقتی داریم فیلم میبینیم اگه بغلم باشه سرشو میچرخونه سمت تی وی ولی من نمیذارم ببینه
چون رنگا سریع عوض میشه توی صفحه نمایش میگن خوب نیست براش و مغزش نمیتونه پردازش کنه و خدایی نکرده منجر به اوتیسم میشه
تصمیم دارم تا دو سالگی ندارم اسکرین کنه اگه موفق بشم🫠🥲

ضرر که داره
ولی نگاه میکنه
وقتی خیلی دستشویی بهم فشار میاره چند دقیقه ای جلو تیوی میزارمش😅

سوال منم هست مثل بزرگا تلویزیون میبنه

نه من دخترم تلوزیون نگاه میکنه یک ذوقم میکنه برا شبکه پویا رنگی رنگی که هستن خوشش میا😍🙂

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان جهان مامان جهان ۸ ماهگی