وقتی داریم فیلم میبینیم اگه بغلم باشه سرشو میچرخونه سمت تی وی ولی من نمیذارم ببینه
چون رنگا سریع عوض میشه توی صفحه نمایش میگن خوب نیست براش و مغزش نمیتونه پردازش کنه و خدایی نکرده منجر به اوتیسم میشه
تصمیم دارم تا دو سالگی ندارم اسکرین کنه اگه موفق بشم🫠🥲
ضرر که داره
ولی نگاه میکنه
وقتی خیلی دستشویی بهم فشار میاره چند دقیقه ای جلو تیوی میزارمش😅
سوال منم هست مثل بزرگا تلویزیون میبنه
نه من دخترم تلوزیون نگاه میکنه یک ذوقم میکنه برا شبکه پویا رنگی رنگی که هستن خوشش میا😍🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.