سلام بچهای شماهم ب تلویزیون نگا میکنن؟

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم برای چشمشون زیاد مشکل ایجاد نمیکنه برای رشد مغز خطر داره
باعث میشه عقب بیفتن از کارهاشون و از همه مهم تر دیر حرف میزنن

وای موهاشو

اصلا نذار ببینه واسه مغز ایجاد مشکل میکنه

خیلی زیاد مخصوصا فوتبال😅😅

گاهی اره منکه مجبورم در حد چند دقیقه رو بزارم حداقل بتونم ی دسشویی برم

وای خدا شما اول ایشون و بخورش 🥹. دورش بگردم هزار ماشاالله .🥰🥰🥰
عزیزم برا همه بچه ها جذابه ولی باعث میشه بچه علائم شبه اوتیسم بگیره خوب نیست نذار ببینه .

اوخدو خوشگل لپو

ارع خیلی دوست دار

اره بچه منم خیلی دوس داره

خیلی دوس داره و ساکت میشه ولی اجازه نمیدیم فعلا

خیلی دوست داره ولی خاموش میکنم چون واسه چشمشون فعلا ضرر داره

خیلی دوس داره ولی نمیزارم

سوال های مرتبط

مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۸ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی