۸ پاسخ

وای خدا دختر منم از ماشین متنفره همش گریه می کنه تا وقتی برگردیم خونه خیلی کلافه میشم

اره دختر منم از ماشین بدش میاد،بچه های رفلاکسی برخلاف کولیکیا از ماشین بدشون میاد من دقت کردم

پسر من از خونه میری بیرون شروع می‌کنه ب گریه تا برگردیم

نه پسر من جای میریم باماشین از اول میخابه تا برگردیم خونه

آره پسر منم ماشین دوست نداره

اتفاقا فقط تو ماشین در حال حرکت ارامش رو تجربه میکنم.. بقیه روز دهنش بازه زر زررررر گریه

برعکس پسر من کلا تو ماشین خواب میره

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی