۱۳ پاسخ

عکسشو میزاری ؟
من ماسکارا در بنفش گرفتم خیلی خوبه 190گرفتم

من شیگلم دارم عزیزم یک ودویست خریدم ولی عالبه والان چندماهه دارمش وتموم نمبشه اصلا هم نمیریزه حتی گریه شدیدکنی🤣

اینجا ایران است،بنداز بنداز یکی از عادی ترین رفتار کاسب هاس

من خودم اسنس میزنم ۸۰۰ فکرکنم قیمتش بود اما خب سالی یکی دوتا بیشتر لازم نداری موادش زیاده

من چن سال مدام همین وشارژمیکنم هرباربای قیمتی ریمل خوبیه بدنیس

والا منم رفتم ریمل بگیرم ریملی ک ۷۰۰ میگرفتم ۱۲۰۰ گرفتم

منم بنفششو دارم یه ماه پیش ۶۰۰ و خوردی گرفتم، اره خیلی خوبه راضی ام

من کالیسا نارنجی دارم
میاد پایین

من مژه ریسه ایی میگیرم با چسب خودم میزارم چند روزم قشنگ ومرتبه

من ابیشو ۶۵۰ گرفتم البته عید
پس اره گرون شده قیمتش همینه

من خواهر زادم ۱ سال پیش گرفته بود ۴۰۰ ولی خوبه

اره خیلی خوبه

الان که قیمت ریمل دیدم میبینم اکستنشن مژه خیلی به صرفه تره😅😅😅

سوال های مرتبط