۵ پاسخ

من تایم پریودیم خودمو شستم خون آبه دیدم
تست بزن

برای من سه روز قبل پریودی یه لک صورتی کمرنگ

عزیزم من ده روز تقریبا مونده ب پریودم دل درد داشتم مث پریودی همش میگفتم چرا دوباره انقدر زود میخام پریود بشم..
ولی بعدش دوتا قطره خون صورتی فقط دیدم بعدشم همه علائما مث درد وخون واینا رفت..
الانم یه تست زدم هاله داره
منتظرم چند روز بگذره ببینم دوباره مثبته یا نه
ولی مطمعنم لکه لانه گزینی بود چونکه بارداری قبلی هم همین لک رو دیدم

عزیزم برای من ۸ روز طول کشید
همشم قهوه‌ای رنگ بود
یهو قطع شد ولی علائم پریودم خیلی شدت گرفته بود
تست زدم مثبت شد

لکه بینیه دیگه یکم خون میاد ولی نه زیاد که نوار لازم بشی

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۴ سالگی