اگه دهن نزده باشه تو دمای محیط تا دو ساعت و توی یخچال تا ۲۴ ساعت میشه نگه داشت. اگه دهن زده باشه تا یک ساعت
حداکثر یک ساعت
من میذارم گوشه بخاری
گرم میمونه
تا ۱ساعت گاها ۱یاعت نیمم میمونه میخوره خداروشکر مشکلی هم پیش نیومده
یه ساعت میمونه اما سرد میشه بدی به بچه دل درد میگیره باید ولرم باشه
عزیزم شیرخشک خیلی سریع خراب میشه تو دمای اتاق فقط ۱ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.