در حد کم مانعی نداره عزیزم. 🍫
کلاً کافئین زیاد توی بارداری خوب نیست، چون از جفت رد میشه و مستقیم وارد بدن جنین میشه.
خودتون مدیریت کنین، چای/قهوه و انواع فرآوردهاش/ شکلات، کاکائو و محصولاتی که توش کاکائو و قهوه داره رو در حد کم میشه مصرف کرد.
کم بله
بقیش.
...
اوایل بارداری میگن مصرف نشه بهتره چون کافئن داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.