۹ پاسخ

امروز تیشرت دادم با شلوار

اینجا هنوز یکم سرده زیر دکمه با آستین بلند و شلوار میپوشونم بهش

تاپ شورت روزا شبا آستین بلند وشلوار

فعلا آستین بلند
تو‌ تابستون فقط بادی

این تنشه ولی شبا استین دار

تصویر

آستین کوتاه زیردکمه ای با شلوار
از اون جنس هایی که تیکه ای ۹۰ تومان ۱۰۰ تومان میدنه

هوا خیلییی گرم باشه آستین کوتاه شلوارک
هوا سرد و متعادل آستین بلند و...

منم فعلا استین بلند تنش میکنم تو خونه

تصویر

من زیاد جنسش فرقی نمیکنه هر لباسی خوشم‌بیا میگیرم براش ولی آستین بلند میپوشم براش چون شبا نمیذاره چیزی روش بندازم روش الانم هوا بلاتکلیفه

سوال های مرتبط