۱۱ پاسخ

پسر منم همین میگه فقط

دختر منم دا دا زیاد میگ

ماما
بابا
مَم
آقوم ینی اب🥰

پسر من فقط میگه اونقه

پسرم میگه ده ده

پسر منم صبح تا شب میگه ده ده ده ده🤣🤣

دختر من با با با با میگه

اوم پسر منم د`د` و ب` ب` و م` م` میگه

دختر من میگه باااباااا

پسر منم میگه دده دده😂😂

پسر منم میگه گا

سوال های مرتبط

مامان نینی رزا 💚 مامان نینی رزا 💚 ۱۷ ماهگی