۸ پاسخ

آغو
دده

اریا از ماه قبل اغو اقا اوما دیدنگو میگه

آره.

به نام خدا
از دیروز شروع کرده😁
البته از ۵ ماهی اقا میگف

آغو نیست که
آقا میگن

اقو دیگه نمیگه اما بوو . دده . آبه. ما. عه اینا میگه

بَه بَه میگه دو سه روزه

اغو خیلی میگفت ی مدت بهش میگفتم شیرازی هستی مگه دقیقا مث اونا میگفت اقو اقو🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری