آغو
دده
اریا از ماه قبل اغو اقا اوما دیدنگو میگه
آره.
به نام خدا
از دیروز شروع کرده😁
البته از ۵ ماهی اقا میگف
آغو نیست که
آقا میگن
اقو دیگه نمیگه اما بوو . دده . آبه. ما. عه اینا میگه
بَه بَه میگه دو سه روزه
اغو خیلی میگفت ی مدت بهش میگفتم شیرازی هستی مگه دقیقا مث اونا میگفت اقو اقو🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.