۴ پاسخ

من خودم پیش دکترمشکلانی رفتم برای کارن عالی بود.طبقه بالای دکترمشکانی هم فامیلش یادم رفته کیست داشتم رفتم خیلی خوب بود خیلی دکترزنان خوب کرمان داره یکی دوتانیستن

دکتر من زهره ضمیری بود راضی بودم

شیوا شفا
سکینه ابراهیمی
واقعا ازشون راضی بودم

دکتر زهرا طهماسبی

سوال های مرتبط