۶ پاسخ

خداروشکر💗
من ۱۸ روز بستری بودم تازه دیروز مرخص شدم،وقتی اومدم بیرون احساس زندانی آزاد شده رو داشتم😅آسمونو نشد ببینم هنوز،فعلاً در بی حال ترین حال ممکنم،دلم فقط همین تخت خونه خودمو میخواد،اینقدر که اذیت شدم،واقعاً آدم میره بیمارستان قدر سلامتی شو بیشتر میدونه💗ان شاءالله تن همگی سلامت باشه

اینجا کرمان ه یا شیراز وای دقیقا همین منظره تو شیراز هم بود

واییی منم دلم خواست الان اونجا میبودم

دلم خاست الان کنار اون آقا قدم میزدم

کجاست اینجا؟؟؟

اون ارگ چیه

سوال های مرتبط