۸ پاسخ

ببخشید بخوام نصف این درست کنم اردشو نمیدونم چقدر بزنم

دمت گرم خیلی خوب توضیح دادی
فقط این که اگه آرد رو زیاد تفت ندیم طعم خامی نمی‌گیره؟

این حلوا فوق العاده خوشمزس مزه بستنی سنتی میده

بهترین آرد برای حلوا چیه؟!

این شد دستور مرسی ازت
آنقدر ۳۰۰ گرم و ۱۰گرم دیدم ک منصرف میشدم از پخت
ممنون اسکرین گرفتم عزیزم

اوف از رنگش معلومه 💛🤤

چه جوری بهش شکل دادی

نوش جان مرسی که دستورشو گذاشتید

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
ایده میان وعده نی نی هاتون
حلوا لبو خوشرنگ و خوشمزه
اول نیم کیلو لبو رو با چند تیکه نبات بذارید بپزه فقط حواستون باشه ی لیوان از ابشو احتیاج داریم نذارید تبخیر بشه بعد ک پخت لبو ها ی لیوان از ابش نصف لیوان گلاب پودر هل یک لیوان شکر و زعفران دم کرده بریزید تو مخلوط کن هم بزنید بذارید کنار دو لیوان ارد رو بریزد تو تابه تفت بدید تا فقط بوی خامیش بره لازم نیس تغییر رنگ بده چون دگ قرمز نمیشه بعد ک خامیش رفت ترکیب یک لیوان سر پر مخلوط کره و روغن رو بهش اضافه کنید ی حالت روون باید بشه ن حالت شنی اگه شنی شد ی کوچولو دگ روغن بریزید یکم دگ هم بزنید بعد مواد مخلوط کن رو اضافه کنید هم بزنید تا حلوا حالت گهواره ای بگیره و از دیواره ها جدا بشه و تمام نوش جون نی نی هاتون و خودتون
میتونید قلقلی کنید بذارید تو کپسول میتونید با ماسوره گل بزنید هر جور ک دوس دارین من دیگه لوازم قندایم تموم شده ساده سرو کردم
از خواص لبوام ک خبر دارید حتما ب نی نی هاتون بدید استفاده کنن
لبو در نوزادان و کوکان خطر ابتلا به کم خونی ناشی از فقر آهن و آنمی را کاهش می دهد.
لبو هضم غذا را بهبود بخشیده و برای درمان یبوست در نوزادان و کودکان مفید می باشد.
لبو اختلالات کبدی مانند زردی و هپاتیت را در نوزادان و کودکان درمان می کند.

لبو گردش خون در مغز را افزایش داده و باعث تقویت حافظه در نوزادان و کودکان می شود.
فقط اگه جیش و پی پی شون قرمز شد نترسید
پوشک
شیرخشک
ریفلاکس
بچه بچه بچه
مامان آرن🤎🐣 مامان آرن🤎🐣 ۱ سالگی
عصرونه پسرک🐹
پودینگ کدو حلوایی🍮🎃
مواد لازم:
نصف لیوان کدو حلوایی پوره‌شده
نصف لیوان شیر
۲ خرما نرم و له‌شده (برای شیرینی طبیعی)
۱ قاشق مرباخوری خامه صبحانه (اختیاری برای کرمی‌تر شدن)
۱ تا ۲ قاشق مرباخوری آرد گندم یا آرد جو (برای سفت شدن و قالبی شدن)
کمی دارچین (اختیاری، برای عطر طبیعی)
کدو، شیر و خرما رو داخل قابلمه بریز و هم بزن تا یکدست بشه.
آرد رو کم‌کم اضافه کن و روی حرارت ملایم مداوم هم بزن تا گلوله نشه.
کمی دارچین اضافه کن و دوباره هم بزن.
وقتی غلیظ شد (بعد از حدود ۵–۷ دقیقه) خامه رو اضافه کن و هم بزن تا یکدست و کرمی بشه.
مواد رو داخل یک ظرف کوچک بریز، صاف کن و صبر کن ولرم بشه.
اگر میخوای بیشتر خودش رو بگیره و کمی قالبی‌تر بشه، می‌تونی ۱۰–۱۵ دقیقه داخل یخچال بذاری.
💡 نکات مهم:
بافتش نرم و قالبی میشه و راحت با قاشق یا دست کوچک خورده میشه.
شیرینی طبیعی از خرماست، نیازی به شکر اضافه نیست.
میشه برای صبحانه یا عصرونه درست کرد و خیلی مغذی و سالمه.🫴🏻
درسته زیاده چون اضافیشو خودم خوردم😁🤪