۵ پاسخ

زیربغلی ها دقیق تره

تب زیر بغل مهم تره جفتش خوبه ولی با اون زیر بغلیه بگیر تا دقیق بفهمی دمای بدنشو

من دخترم بیمارستان بستری بود اونجا گفتن سمت راستی خطاش زیاده نسبت به چپیفتن اگه گذاشت از جیوه ای استفاده کن اون دقیق تره

اگ ب این حد رسید پاشویع بده قطرع هم بده جاشم کلن بزار سرد باشع باز دوباره اندازع بگیر

من از سمت چپیه استفاده میکنم اکثرن میگن از ۳۷نیم تب بالا محسوب میشع

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۳ ماهگی