۳ پاسخ

منم کیست کلیه دارم دکترگفت مشکلی ایجادنمیکنه بزرگترکه شدجراحی کن درش بیار

من کیست رو کلیه ام دارم
دکتر جراح کلیه ومجاری ادرای

من دارم ولی درد ندارم....دکتر کلیه و مجاری ادرار

سوال های مرتبط