من الان نه ماهه بجز وقتایی دکترمیرم میخاد سنو کنه ،اصلا صاف نخابیدم ازبس ب پهلو چپ بودم خودمم یوری شدم😂😂😂
چرا صاف خابیدی عزیزم😕😕😕
نه عالیه
نه فشارت نرماله
پاهاتو چجوری میتونی این مدلی بزاری
برای من نمیرسه😂
۱۱ کع نرماله دیه
عالیه. حالاچرا پات بردی بالا بد نیست
منم ۱۱ به ۸ هس خوبه ۱۱
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.