خوابیدم ضربان قلب بگیرن
فشار ۱۱ بده؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من الان نه ماهه بجز وقتایی دکترمیرم میخاد سنو کنه ،اصلا صاف نخابیدم ازبس ب پهلو چپ بودم خودمم یوری شدم😂😂😂

چرا صاف خابیدی عزیزم😕😕😕

نه عالیه

نه فشارت نرماله

پاهاتو چجوری میتونی این مدلی بزاری
برای من نمی‌رسه😂

۱۱ کع نرماله دیه

عالیه. حالاچرا پات بردی بالا بد نیست

منم ۱۱ به ۸ هس خوبه ۱۱

نه.

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۸ ماهگی